Daisypath Anniversary tickers

My First Anniversary

19hb.11 datang lagi tp berlainan tahun hihi..
terjalinnyer ikatan suami isteri diantara aku n suami pada 19.11.2010..
now genaplah setahun aku menjadi pasangan suami isteri..so excited ler aku...

19.11.2011 going tasik idaman bersama my sis...kak uji family n kak lang family..sama2 menyambut hari ulangtahun aku n alang ,trkh nikah aku n alang dekat jer..dia 18hb.11
riuh rendah dibuat lg2 eah n dijah.. :)


love u yang..


kek by alang..door gift by enoi :)


menu wajib klu mam di tasik idaman udang petai


siakap stim limau yang sgt mantop


muke poyo bersama yayangku..mak oit muke makk (tema hitam pth katanyer) 


alah siannyer dijah muke nyer kabur..eah yang keje mkn kek aje :)


near depan umah baru eah n aqeef

Alhamdullilah..semoga hubungan aku n my yayang akan kekal hingga akhirnyer...semoga ada sinar yang akan menyinari kehidupan kami berdua selepas ini...

to my husband---->>
i love u so much
berdoa n terus berdoa dan moga2 ada sesuatu amazing yang ALLAH akan beri kepada kita..amin



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...