Daisypath Anniversary tickers

Bengkel Usahawan

Salam..

Kali ni nak uat entry pasal..
Program Bengkel Pembangunan Usahawan Wanita Kerjasama JKP Zon 10..
kerjasama MPSJ, NBZ WORKS STYLE,JKP & KFCH INTERNATIONAL COLLEGE..

Bengkel kali ini diadakan bersempena karnival mesra rakyat komuniti Puchong Jaya..

tujuan adalah untuk mendedahkan kepada masyarakat dlm bidang berkenaan untuk mencari sumber pendapatan sampingan,mereka diberi pendedahan secara ringkas mengenai seni jahitan oleh aku sendiri (NBZ WORK STYLE) hihi dan penyediaan cup cake oleh KFCH..peserta seramai 30 org terdiri daripada surirumah,ibu tunggal dan remaja..

huh skema je ayat aku..actually rasa seronok sgt bila dpt membantu para peserta yang bermacam2 karektor..sebelum ni ada gak aku uat bengkel tp xdelah seramai ini.


 

 

ni je yang pic yg sempat diambil oleh hubby aku..yang lain pic kat kamera kawan aku..
sebahagian peserta yang sempat capture pic ngn aku,temetot jer aku hihi..yang lainnyer ada yang dah balik dan ada juga yang tgh tggu cabutan bertuah...Tahniah gak kat membe aku umi yang menang cabutan bertuah..lucky katanye kann...muke bangga je bawak hadiah dvd,,poorah cit..hihi...

sekian

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...