Daisypath Anniversary tickers

lg2 karipap

 haritu pun karipap ni karipap lg..y beno2nyer aku mmg suke makan karipap,klu beli mmg aku tak puas r makan...so buat byk2 and simpan dlm peti sejuk..xkan peti surat pulakkan...
resepi sama mcm y sebelum ni,cuma aku pakai keledek..

harini bkn nak bagi resepi tapi..cuma nak bg tip mcmane nak bg karipap klu goreng xjdk kertu...sbb ada y tanya kat aku ' why klu goreng karipap selalu jdk mengerutu ' jwpannyer sgt simple sila scroll kebwh yea..







  menguli tepung..aduhhhh


klu aku y uat sendiri wajib inti padat2


hah nilah jawapannyer :)
ok nak bg karipap tu xnak jdk kertu..api kenalah perlahan
brlah xjdk kertu..trylah klu xcayo


terselit seketul karipap besau..
klu buat y besau2 cm ni makan satu pun  dh cukup..hehe yer ke cukup


taraaa siap dah,,xkertu n xmengerutu sgt kan karipap aku ni
ni pun aku pakai api besar sekejap2..sbb my yayang dah xsabau nak makan..

ok da daaaaaa :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...