Daisypath Anniversary tickers

friend FaCeBoOk

salam..

hari nie mau coret coret pasal facebook,.agk lame jugak aku xbkk fb,
bile tak bkk tu ada rmi lak y add fb aku,tp semuanyer aku xkenal,lg sentap bile nak cnfirm pic profile pic fake y berprofilekan pic raksasa,bunga n sebaginyer lg2 klu y private..so mlslah nk layann..

lagi nak tergelak pula bila ada slh sorg adalah frend fb hubby aku,iaitu perempuan rasanyer dulu aku prnh ignore fb dia,xsangka pula dia akan add aku buat kali kedua hahahaha.tp aku still x approve jugak..aku bukannyer ape bnde dah prnh terkena so kena lah berhati2...
dulu rajinlah update fb..then bila ada y ckp2 belakang,mls lah aku nk update2 sgt.. bkk fb pun dh jarang.

actually..semua org ada hak nak status n nak uplode pic ape sj kat fb dia.. tu hak masing2..sbb bnde ni dh terjadi kat akk aku..tulah masalah org kan..sibuk nak kata hal2 org..haiii aku lak y geram...pd aku suke hati org tulah nak uat ape pun kt fb dia,tu hak dia n tak tertulis pun dlm terma & syarat..lol...sekian..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...