Daisypath Anniversary tickers

si soap hitam!!!!

hai...

ini kisah si soap hitam..wlupun hitam ianye mampu..mencerahkan masalah2 berkaitan itam2 ni...
hihi...aku br jek seminggu guna soap yang i called it "miracle"..hahaha..poyoss jek..
pe yang aku th ..soap ni dtg nyer dari korea...dgr je korea msti ada yang akan tny..halal ke???
ofcoz halal..klu xhalal!!! org yang jual kat aku tu..menjawablah kat SANA nt...

soap ni... mengandungi modifikasi protein glutathione yang mampu merawat dan membersihkan kulit secara menyeluruh.
Protein Glutathione juga memiliki sifat unik yang seterusnya dimanfaatkan dalam rawatan pintar bagi masalah kulit yang pelbagai, sehinggakan ianya dinobatkan ibarat mimpi menjadi kenyataan...wah gitu....

Iaya bersifat anti inflamasi, anti oksidan dan memainkan peranan utama dalam fungsi anti toksin, dan ini akan memberikan uolls perlindungan anti oksidan, terutamanya kepada mereka2 yg inginkan perlindungan dari kesan penuaan awal, jerawat, warna kulit tidak sekata, pigmentasi dan ribuan lagi masalah kulit yang lain.(uppps... slh satu penyakit ni ada pada aku kikiki )

ianya juga merupakan ejen anti radang sehingga mampu mengurangkan kemerahan, bintik hitam dan pembengkakkan pada jaringan yang rosak sekitar kulit. Dengan mengurangkan inflamasi, soap nie bukan hanya menghilangkan jerawat dan pigmentasi malah berpotensi untuk merawat parut dan bekas jerawat secara signifikan semaksima mungkin sehingga kulit uolls menjadi cerah bercahaya, tidak dimakan usia..:)

meh aku tnjuk soap hitam legam ni..tp soap ni tlh dipotong dua..coz aku nk taste dulu..separuh aku bg akak aku....


hah.. itam x soap ni..klu tngk cm soap yang dh expired date...wrna nyer ala2 coklat kehitaman...
tp ni hitam bukan sebarang hitam.ini hitam ada kewlassss..
pelik aku ni..awat sampai soap ni pun aku nk msk dlm blog...
sebabnyer...aku rasa sgt best guna soap ni...
bg org2 yang ada masalah celah bedah dia agk berkerak..sesuai lah pki soap ni...
ni bukan bererti makkkkkkk nye celah bedah keraq hooo k.....alah biasa lah kan semua org ada masalah tu....

 penggunaan soap ni hmpir seminggu mmg nmpk lah perubahan nyer....tu pada aku..xth ler org lain..
berbaloi lah ngn herge dia...sesuai tuk org yang baru pas bersalin...yerlah pas org bersalin kan..ehmmm3x...ala phm2 sndrilah...

soap organik ni..bukan sj ley mencerahkan area2 yang kita nk cerohkan...
ley juga rawat pimple,scar dll ...tp misi utama aku guna soap ni hanya tuk..mencerahkan area..ehmmm2...

cara penggunaan soap ni
cuci 2-4kali sehari..selama 4-5minit..
gosok ditempat yang anda hingin cerohkan..cth ketiak,celah bedah dll....
boleh digunakan untuk seluruh bdn kecuali rambut...ingat!!!!

p/s...if ada sesiapa yang guna soap ni hope bersabar hoo k..tindak balas keatas setiap org berbeza2..ada yang keraq tebal 2inch..ada yang sedang elok keraq2nyer..hope sabau...n konsistenlah bile mengunakanyer...
jgn jap pki...jap tak pki..smpi kesudahlah engko xpat tgk hasilnyer...
actually bkn soap ni jer yang aku mksdkan..per2 prodak sekali pun koorg guna wajip disiplin n konsisten....

oppps dah kul 7.05p.m...hohoho..aku nk mandi r..nk p gosok satu bdn ngn si soap itam ni..hihi..
ta ta ...ti ti..tu tuttttttttttt......

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...