Daisypath Anniversary tickers

negro sesat...

Ya Allah takutnyer aku...ada negro sesat mn tah dok bertalu2 inbox fb aku..nak berkenalan ..gilo ker
setelah aku kaji selidik..perghh ayt!!!!....negro ni duk study kat kl..kat UCSI...
tah mn dia tahu fb aku pun tak pasti...lah

negro ni sibuk tny aku asal mnlah,srh cite ttng diri aku lah..xder lak tny aku ni dah married ke belom....jadah tol...takut makkkk nyahhh,,,,

pas aku bg amaran kat inbox dia...lega sikit dia xder nak inbox2 aku lg...
plzlah....mak xrela u ngn negro....

yang aku pelik bila kuar jejalang ternmpk ada gadis2 melayu berkepit ngn abg2 negro ...
agaknyer taste diaorg kot....
taste org kan lain2....
klu pki soap itam aku tu berketol2 pun daki diaorg tak ilg ok....

yang ku mahu hanya soap hitam..bkn abg itam...ngeeee choi....
to brother2 negro...ko hingat senang ker nak ayat dak melayu...dtg negara org plz tlg hormat ....
people of this country....
aku tahu dia just nak berkawan...tp sorry i'm not interested......

kepada gadis di malaysia ni..berhati2 ok..ngn org luar...
berkawan voleyy..tp jgn lelebey..pe pun tu terpulang pd diri anda....
siapalah aku nk sekat koorng tuk berkawan dgn siapa....
cuma berhati & jgn cpt terpedaya.....


hah nilah mamat nyer...aku bukan kata dia nak ngurat aku..dia just nak kawang2 jer...
.kita ni kena berhati kalau ngn orang luar ni...
kat tv pun dah mcm2 kes kan...

tapi kalau jung sang WINTER SONATA nak berkenalan ngn makkk ni makkk rela nyahhhh...
cuci mata jap lah ngn pic jung sang ni..awwww...




WINTER SONATA cite my febret ms zaman2 remajaku dolu2....
k.... by by by....by jung sang...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...