Daisypath Anniversary tickers

ibu tiri!!

bila terdengar org dok sebut2 ibu tiri ni..mesti ada segelintir beranggapan...IBU TIRI..adalah seorang yang garang...tp tu pendapat masing2..

Adakah aku suke ada ibu tiri?
ya.....pada mulanyer aku mmg rasa tak berapa suka n xselasa....
tapi bila memikirkan ada org yang sanggup ley terima ABAH seadanyer.. menjaga abh dan ley buat abh bahagia ...
aku terima seadanye...dan jawapannya aku suka...

Alhamdullilah..syukur sgt kepada Allah kerana mengurniakan aku seorang ibu tiri bernama HAMIDAH HARUN....aku pggl mak jer...
Mak ni seorang yg sgt berat mulut tuk bercakap..tp sebaik aku ni jns kuat bercakap..so diantara dia n aku..ok jer..xder masalah tuk kami berkomunikasi....

Mungkin mak xsehebat Arwah Mak kandung aku...(huh..tetiba aku tacing ni sampi meleley airmata...aku rindu sgt kat arwah mak)...
Tapi mak seorang yang sgt baik...pada pandangan aku...sgt2 terharu bila majlis perkhawinan aku..Abah skt ketika itu...mak lah org yang menjaga abh..tq sesangat kat mak tak terucap aku dgn kata2..
mak menjaga abh tanpa sebarang keluhan.....



 gemuk nyer aku masa nie


 hah ni lah mak tiri aku...mak sibuk cium aku..aku lak..over pndg kamera


 dimana ada mak disitu ada fairos..(cucu tiri abah)

Kadang2 kalau aku rasa sdh sgt..mak juga tempat aku nk luahkan..tp xsemua lah aku share kat mak..
At least mak pendengar yang baik..and xakan memyampai2 kat org...
Mak mmg pendiam sgt..bgs mak xbyk dosa....aku nk sgt jd pendiam ni...tp nyer..nanti2lah aku cuba..

Sebenoo2 nyer..aku nak bgth..yang aku mmg syg2 sgt kat mak tiri aku ni..agak2 dia th tak yer...huhu
jasa & pengorbanan dia menjaga abah mmg xdpt nk ku balas....
sabar ngn perangai ank2 tiri n abah yang kdg agk cpt naik angin..(jgn mare yer abah)..

Tanggapan org terhadap title mak tiri seorang yang garang,jahat n whatever lah..xsemua nya yer benar....
Tak semua ibu tiri bersikap sebegitu...sbb apa aku ckp mcm ni... kerana aku ada seorang mak tiri yang sangat baik...yang xprnh mrh aku..yang tak prnh nk srh aku buat itu ini...apatah lg mendera aku...
THANK YOU ALLAH...kerana kau temukan aku seorang ibu yang baik yang sanggup menjaga abah ku...

To mak...i love u so much....semoga mak & abah dipanjangkan umur..kesihatan yang baik..Amin...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...