Daisypath Anniversary tickers

Anak sedara baru


Tanggal..21hb Feb 2011 jam 3.08pm...lahirlah seorang bayi seberat 2.7kg..yang diberi nama Muhammad Aqeef Asyraaf..dilahirkan secara normal oleh pesakit Dr Khamsiah @ ibu kepada baby yang comel ini iaitu..Puan Suzi Zamahshari....

waduh2 ayat skema...xsuke tol aku ayt skema sebegini...Tahniah uat kakak ku...bertambah2 lah ahli kuarga maka besar jugalah tanggungjawab ...

Rasa seronok tak terkata..bila dapat tahu kak gie sudah selamat melahirkan..Tuhan saja yang tahu betape happynyer aku..eiiiiii aku lak yang lelebey...biaselah .....org yang suke budak2 ni lain sikit over dia...



ni lah.. Muhammad Aqeef Asyraaf..moga2 leh jadi penganti Imam muda Ashraaf suatu hari nanti


Akhirnyer dapat jugak untie peluk cium si Aqeef ni..


Kami cube mengambil berkat dari Aqeef...Eah pun nak ambik berkat  jugak ker huhu..
Yang!!! insyaallah adalah rezeki kita nanti..bersabar,berdoa & berusaha lagi..mungkin ada hikmah kenape? ALLAH lum kurniakan kita cahaya mata


Si comel aqeef 


Aqeef dah besar jgn kepochi cm kak long yer...


Hamboi2 si comel Aqeef ni dah menunjukkan sifat kuat berposing seperti ayah & ibunyer..eh kenape name aku tak disebut bukan aku dalam kategori tu jgk ker...tettttttt
Tahniah lagi sekali uat abg faiz ,kak gie & kak long eah......Love u all...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...