Daisypath Anniversary tickers

Ampuniku..Ya Allah

Pertama kali mendengar lagu nie..hati tetibe tersentuh..bagai di tusuk2....
 Insaf rasa hati.....
Semenjak kawin nie..sebelum aku nk lelapkan mata...selalu aku mintak maaf kat suami..agr dia memaafkan salah silap aku kat dia disiang hari..
Al-maklumlah terkadang xperasan yang kita ni menguris atau menyakiti hatinya....
Alhamdulillah ..suami kata bukan aku yang kata "dia akan selalu memaafkan setiap perbuatan aku terhadap dia"..tersentuh juga aku mendengarnya...



Ku menatap dalam gelap,
Tiada yang bisa ku lihat,
Selain hanya Nama-Mu Ya Allah,


Esok ataukah nanti,
Ampuni semua salahku,
Lindungi aku dari segala fitnah,


Kau tempat ku meminta,
Kau beriku bahagia,
Jadikan aku selamanya,
Hamba-Mu yang selalu bertaubat,


Ampuniku ..Ya Allah,
Yang sering melupakan-Mu,
Saat kau limpahkan kurnia-Mu,
Dalam sunyinya ku bersujud,
Pada-Mu......




YA ALLAH AKU PANJATKAN SYUKUR PADA-MU DIATAS SETIAP KURNIAAN-MU PADA KU...
MEMBERI NIKMAT KEBAHAGIAAN BUAT KU BERSAMA INSAN YANG AKU SAYANGI....
YA ALLAH AMPUNKAN SEGALA DOSA KU
HANYA PADA-MU TEMPAT KU MENGADU,TEMPAT KU MEMINTA PERTOLONGAN...
SEGALA2NYA AKU SERAH KAN PADA MU YA ALLAH...AMPUN KAN AKU YA ALLAH.....

AMIN YA RABBAL ALAMIN.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...