Daisypath Anniversary tickers

HaNtArAn PeRkHaWiNaN

....Rasanya tidak terlambat lagi utk aku update gambar2 hantaran aku nie...

Alangkah gembiranye bile dapat menghasilkan sendiri hantaran perkhawinan aku...Bukan tuk menunjuk kebolehan diri..ohhhh tidak sama sekali....SBBnyer....
aku serik masa tunang ...aku tmpah hasilnyer amat memilukan aku...per y aku mintak tak seindah bayaran n kehendak yang aku mahukan....INDAH KABAR dari rupe...

tuk hantaran perkhawinan aku ,aku tekad nk uat sendiri wlupun lgsg xder basic tuk membuatkannyer.....
ahhhhhhhhhhhhh..aku main hentam jer..segala bunga aku beli di SSF..curi2 pandang jugak gubahan hantaran di SSF tu..wahhh memang cntik2 loooo...

Ape pun aku berbangga dapat membuatnyer sndiri tanpa bantuan sesiapa pun...walau pun hasil xseberape...yang pntg aku puas hati...ok lah cikit jika nk dibandingkan hantaran pertunangan aku y aku tmpah dulu......yg pntng hantaran kedua2 pihak aku buatnya sekali...malas nk menyusahkan sesiape....(Cakap jerlah y aku ni sebonarnyer cerewetttt yang amattttt..............)



Hantaran Perempuan


 kaki sape plak y interframe tu.....








Hantaran Lelaki










hah nilah hasil tangan aku....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...