Daisypath Anniversary tickers

My Big Day

 Insan yang terlalu istimewa buat aku..Abdul Koha Mohammad Nor,detik pertemuan kami pada 14hb Mei 2005..jatuh cinta pandang pertama di dpn masjig negara....aah sampi skrg aku xdpt lupe detik2 tu..konon mule2 jual mahal..cam menyampah ada gak ngn mamat ni ms mule2 kenal..Setelah lame menjalin kan hbgan, cewahhh..ayt aku ni.. kami bersepakat untuk bertunang pada 25hb Dis 2008, kami mengikat tali pertunangan selama 2thn, satu jangkamasa yg sgt lame..Memang tidak dinafikan bermcm2 hal yg kami tempuh..sebaik lah si Koha jenis sabar ngn perangai aku ni..hehee.
Akhirnyer....jeng...jeng..setelah dok pening mencari tarikh pernikahan n persandingan, kami sebulat suara menetapkan tarikh utk hari bahagia kami pada 19hb & 20hb Nov 2010..Alhamdullillah majlis penikahan selamat dijalankan xsangka akhirnya aku menjadi isteri kepada Abdul Koha..ngn sekali lafaz sahaja..
Majlis persandingan juga berjalan ngn lancar wlupun seblm pengantin lelaki berarak..hujan turun sekejap..Alhamdullillah ,syukur sgt pada ALLAH berkat-Nya juga majlis berjalan ngn lancar dan sempurna..Ya Allah aku mohan berkatilah rumahtangga yg kami bina ini..berilah kebahagiaan dan rezeki dlm rmhtggaku..dan jdkanlah hbgan kami suami isteri hbgan yg senantisa mendekatkan diri dengan-Mu...Amin..




  malam pernikahan 19hb Nov 2010
                               








    hari persandingan

      my family

           abah & mak


                                                              

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...